 |  | |
| Johannes 3. Gümnaasiumi eesti keele õpik | |
| Margit Ross, Argo Mund, Madli Kumpas | |
| Sarja viimane, gümnaasiumi lõpuklassile mõeldud õpikomplekt „Johannes 3” ühendab kursused „Teksti keel ja stiil” ning „Praktiline eesti keel III”. Komplekt koosneb õpikust ja mahukast töövihikust, mis ühendavad teoreetilised teadmised praktiliste oskustega.
Abituuriumi eesti keele kursused keskenduvad olulisel määral Loe edasi! | |
|  | |
| Valgus ja varjud. 20. sajand ajaloos. 9. klassi lähiajaloo õpik | |
| Erkki Bahovski, Milvi Martina Piir | |
| Õpikust ja töövihikust koosnev komplekt käsitleb 20. sajandi ajalugu alates Esimese maailmasõja lõpust kuni tänapäevani ning tugineb demokraatia, inimõiguste ja võrdse kohtlemise printsiipidele. Paralleelselt globaalsete suurvõimudega vaadeldakse Euroopa positsiooni muutumist maailmas ja ajaloolisi arenguid Eestis. Lisaks poliitilisele ajaloole pööratakse erilist tähelepanu kaasaegse majanduse ja tehnoloogilise tsivilisatsiooni kujunemisele. Kultuuri-, mentaliteedi- ja ideedeajaloo kaudu tuuakse esile nii ajastu tugevusi kui ka selle vastuolusid ja nõrkusi ning näidatakse, Loe edasi! | |
|  | |
| Bioloogia 7. klassile. Sissejuhatus bioloogiasse. Selgroogsed loomad | |
| Koostanud Aime Kons | |
| Õpiku loomisel olid suureks abiks konsultandid Ivi Rammul ja Üllar Rammul.
Õpikus on 4 peatükki, mis jagunevad 28 alateemaks; õppematerjal on ette nähtud 35 ainetunnile.
Esimene peatükk annab ülevaate bioloogiast kui teadusest ja seostest teiste teadusharudega. Selgitatakse peamisi teaduslikke uurimismeetodeid.
Teises peatükis käsitletakse selgroogseid loomi (kalad, kahepaiksed, roomajad, linnud, imetajad) iseloomustavaid tunnuseid ja nende osa ökosüsteemis.Loe edasi! | |
|  | |
| Bioloogia 8. klassile, 1. osa. Mikroorganismid. Seened. Taimed | |
| Alo Särg | |
| 8. klassi bioloogiaõpiku 1. osa kolm teemat on jaotatud neljakümne üheks peatükiks. Peatükkide põhiteksti illustreerivad arvukad fotod, joonised, skeemid ja kokkuvõtvad tabelid. Fotodele ja joonistele lisatud selgitused annavad vajaliku lisa põhitekstist paremaks arusaamiseks. Lehekülgede servadelt leiate teksti olulisemad mõisted ja viited lõikudes käsitletavale sisule. Loe edasi! | |
|  | |
| Matemaatika kitsas kursus 11. klassile | |
| Kalle Velsker, Lea Lepmann, Tiit Lepmann | |
| Kitsa kursuse õpiku koostamisel on autorid lähtunud järgmistest taotlustest. Suur osa materjalist on kooskõlas Koolibri käibel oleva (kitsa ja laia kursuse) matemaatikaõpikuga. Õpik vastab nii sisult kui ka raskusastmelt kitsa kursuse riiklikule ainekavale. Kogu õpikus sisalduv materjal on õpilasele kohustuslik, selles pole lisateemasid. Õpiku teooriaosa on senise õpikuga võrreldes märgatavalt lihtsustatud nii keeleliselt kui ka sisuliselt, lisatud on lihtsamaid harjutus- ja rakendusülesandeid. Samuti on uuendatud rakendusülesandeid.Loe edasi! | |
|  | |
| Laulukaar. Hümnist rokini | |
| Ene-Reet Ehala | |
| Laulik annab õpetajale võimaluse valida erinevate laulude vahel vastavalt klassi võimekusele, tunni temaatikale ja laste vanusele. Siit leiab laule solistidele, ansamblitele, kooridele ning mõnusaks ühislaulmiseks muusikatunnis. Laule on mitmest sajandist ja mitmetest žanritest. Mõnele laulule või rubriigile on lisatud oluline (huvitav) informatsioon, mida õpetaja saab tunnis kasutada. Loe edasi! | |
|  | |