Töövihik täiendab suurepäraselt sama autori õpikut. Mõisteid
ja uusi teadmisi aitavad korrata ja kinnistada lünktekstid, ristsõnad,
täherägastikud, väidete tõesuse hindamise või paaride ühendamise ülesanded.
Mitmel viisil kasutatakse jooniseid, kirjutades viitejoonte juurde puuduvaid
mõisteid või vastupidi, lisades joonisele puuduvaid viitejooni.
Suuresti on töövihik orienteeritud teadmiste korrastamisele.
Pea iga teema kohta valmib töövihikut täites ülevaatlik tabel või skeem, näiteks
naha mitmesuguste ülesannete, närvisüsteemi jaotuse või taime- ja loomariigi
paralleelse arengu kohta.
Mitmed ülesanded suunavad praktilistele tegevustele. Näiteks
uuritakse käe erinevate liigeste liikuvust või mängitakse koos klassikaaslasega
leidlikult läbi DNA replikatsioon. Töövihiku lõpus on lisana väike valik
erineva raskustasemega praktilisi töid, naha tundlikkuse uurimisest kudede
vaatlemiseni mikroskoobiga.
Töövihiku materjalil põhineb ka ülesannete valik Opiqu
keskkonna vastavas e-õpikus, küll vajalike mugandustega, arvestades
arvutiekraani piiratumaid võimalusi. Sealt leiab õpetaja nii ülesannete õiged
vastused kui ka näidisvastused vabamas vormis arutlemist eeldavatele
küsimustele.